Martina


Åh mitt liv suger just nu haha! :( Men jag får försöka hålla humöret uppe och se vart det vänder, antingen blir det en mycket kostsam vändning eller också blir det något bra av det hela...!

Förövrigt så är det alltid lika roligt att klippa sig, för aldrig märker någon nått! Jag klippte mig i torsdags, kapade av 20cm vilket ändå är rätt mycket. Så skönt med kort hår, inget som är i vägen jämt. De enda som märkte något var mamma och Jonna!? Wtf lix, ser ju helt annorlunda ut.
Fast Jonna slängde ju in sin halvbra kommentar också "Det var ass länge sen jag såg dig med utsläppt hår!" Jag bara "Va? Sen när hade jag uppsatt?" Har alltid håret utsläppt haha fail Jonna :D

Nej nu ska jag sluta deppa och sunka lite ist! Sätta på mig en one piece, spela wow och käka pizza, lite cola på det också!!! 

Hoppas ni fattar att det var ironi...med wow och one piece och det alltså! xd

Kommentarer
Postat av: julia

hahaha! ´jag tänkte, whaaaat, har hon dränkt sig i en one piece nu ändå och när faaasen börja du spela wow??? hahhaha, tur det inte stämde :P Snajsigt blev frissen iaf! =)

2011-09-19 @ 00:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0