Martina - Winter Pic!

Nu är det verkligen höst och inte långt till vintern! Huh usch inte gilla :( 
Men jag bjuder iaf på en liten favorit bild från i vintras :)


Jonna och Furioza


Försöker för övrigt att komma på tidsinställda inlägg att skriva till jag åker i morgon men har kanske lyckats med 2 eller 3 stycken! Och det är illa x) Inte lätt när man ska packa samtidigt ju!
Har förresten lyckats med det omöjliga ;) Jag har skaffat mig CS5 for free hihi! Vågade inte hoppas för mycket men har haft det i mer än 30 dagar nu och det funkar fin fint :D
Så jag tänkte att när jag kommer hem ska jag påbörja en ny design, en lite mysig design som vi kan ha i vinter! Har nämligen fått lite ideér men får se om jag klarar av att göra det också :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0