Martina - Vill hoppträna!!!

Åh jag har ständigt denna längtan efter att få hoppa! Så sjukt länge sen jag gjorde det...eller nej det var ju med Flip Flop i sommras, men det är ganska länge sen också! 
Man saknar lix när man var igång ordentligt med hoppningen och var med i hoppspecialen. Jag och Laluna blev verkligen ett sånt team tillsammans. När man började så tyckte man att 70-80cm, det var lagom och max höjden. Det tyckte även Laluna annars stoppade hon, men det sista hoppade man ju ändå bana 1m och enstaka 110cm utan att tycka det var minsta högt eller svårt! Det är rätt bra ändå med tanke på att man ändå red ponny som dessutom är ridskolehäst.

Nu har jag inte hoppat på så länge så tycker att 80cm är högt igen haha x) Fast skulle ju inte tveka att hoppa det så sätt men man tappar ju ganska mycket.

Hoppar 1m första gången in my life på denna bilden haha ;) Ja jösses, det var ballt! Krossat 1m gränsen lix!
Det var med ponnyn Poetic Star "Poppis"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0