Martina - Videoinlägg

Var i ridhuset för första gången idag! Jätte skönt, jag tycker det är mycket roligare att rida i stora ridhuset än att rida ute i paddockarna :) 
Hade tänkt rida till volsters fält först, har ju varit där förut med Sunny och hon behöver lite träning på vägen som leder dit eftersom hon inte är trafiksäker! Hon höll på att skita på sig 78ggr sist jag red dit fast att vi aldrig mötte någon bil x) Men det var så äckligt regnväder så det blev ridhuset ist!

I alla fall, kan ju be om ursäkt redan innan för att jag pratar så jävla fort jämt och snubblar på mina egna ord utan att jag själv märker det, så man hinner typ inte med att höra vad jag säger haha! Andfådd var jag också! Meeen Julia är ju så bra på att göra videoinlägg så det var dags med ett ifrån mig också! ;D



Tycker verkligen inte det låter som jag hehe, men man tycker ju alltid själv att det låter helt weirdo  :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Ofta du gillar ridhus mer än att rida ute? :P

2011-09-14 @ 14:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0