Martina - Sunny är installad!

Förlåt för väldigt sen uppdatering och den kommer inte ens att kännas värd hehe! Men jag är super trött. Jag skyndade mig till stallet klockan fem och där har jag varit sen dess! Tog emot ponnyn, plockat i ordning och har 100 saker snurrandes i huvudet just nu x)

När man inte haft häst på heltid förut så känns det faktiskt ganska svårt. Man har inga rutiner ännu och är rädd för att glömma något viktigt! Sunny har i alla fall varit väldigt lugn och verkar tycka att det är helt okej! Även om hon undrar vart Therese är och varför det står en surskallig granne bredvid!? (Tess). 
Satte upp skynke mellan dom så att Sunny får lite space från Tess! Hon hade bara öronen spikrakt bakåt hela tiden och grinade som en gammal kärring. Sparkade i boxväggarna och höll på. Hoppas hon ger sig till slut!
Chelie var det bara en spark och tjut med sen var det inget mer! Skönt det ;)

Inga bilder har jag heller!!! :O Hade så fullt upp med att fixa allt annat. Men imorgon ska jag ta en promenad med henne och då passar jag på att fota lite också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0