Martina - Live update

Klockan är nu 06:36 här i USA och jag ska snart kliva upp för att gå ut och äta frukost :) alltså flygningen hit var den värsta någonsin :o Jag är ju inte flygrädd av mig men när det är luftgropar så man sjunker 100 m rätt ner och det är turbulens så planet skakar häftigt i en halvtimma åt gången, då är man inte så himla kaxig kan jag ju säga ;) Just det, min väska gick sönder också innan vi ens checkat in den. Men vi hade ändå tänkt slänga den här och köpa en större till hemvägen så det är lugnt. Annars har jag det ass nice och vill inte hem ^^ Ni får ha det bra i kalla Sverige, själv ska jag ut i 25 grader och solsken nu hihi :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0