Martina - Ibland så hinner man bara inte med!

Har haft så himla mycket att göra nu med visningar på jobbet och massa! Men nu börjar jag komma ikapp igen ;)
Dock känner jag mig lite hemsk idag..skulle komma hem tidigt och skulle dessutom skritta Sunny...woops!

Slutade med att tre tjejer i stallet åkte och köpte pizza medan jag tog in alla hästar, och där blev vi sittande sen till halv tio så Sunny fick vila i dag igen hehe! Men hon är ju van vid det som tur är och tror i och för sig bara att hon behöver det, behöver få tid på sig. Hon kändes helt död i tis när jag red henne...men idag verkade hon vara sitt gamla vanliga jag i hanteringen så jag hoppas det känns bra i ridningen imorgon!

Vi gjorde ordning så fint med bord och stolar i stallet och högg sedan in på pizzan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0