Martina - Highlights photo

Jag bara älskar att fota med så kort skärpedjup som möjligt! Det är bara sätta sig ned bland högt ogräs och klicka lite hur som, och det bästa av allt - Alla bilder blir bra på ett eller annat sätt! 

Igår fotade jag maskiner åt jobbet, men då maskiner är så tråkigt det bara kan bli att fota passade jag på att sätta mig ned på huk i det höga gräset och knäppte några bilder! Jag använde min pappas objektiv vilket är helt otroligt grymt bra på alla sätt! Älskar hur den alltid prickar in skärpan på ett mjukt men skarpt sätt precis där jag vill ha det. Och färgerna ska vi inte ens prata om! 
Dessa två bilder nedan har jag endast ljusat upp lite grand och förstärkt färgerna lite för extra effekt!




Jag är nöjdast med den längst ned, riktigt nöjd! Vilken tycker ni bäst om?
Och förresten, kan det vara kul med sådana här fotoinlägg ibland också, eller är det tråkigt på en hästblogg? ;)

Kommentarer
Postat av: Lina Jonsson

Fin blogg, följa varandra på bloglovin ? :D

2011-09-03 @ 10:02:33
URL: http://ryttareochhast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0