Martina - En dag jag vill glömma!

Denna dagen trodde jag var en helt vanlig dag fram till klockan fem ungefär! Då ringer Jonna och säger att jag hade ju lunchen idag men hon märkte att jag aldrig kom så hon hade fixat det....hur fan lyckades jag glömma!? Pinsamt och arg på mig själv typ!

Kommer till stallet, positiv och tycker det ska bli spännande att Malin ska rida! Vad har Sunny gjort då!? Jo hon är svullen på höger bakben runt om precis över hoven och hade ett ytligt sår på ena ballen Wiho. 
Sanna kollade när jag gick och sprang med henne så hon inte är halt och det är hon iaf inte! Tur i oturen?
Tvättade sen rent och la på jodopaxgel, då sved det lite tyckte Sunny :(
Sen ut och gå i en haltimma - 45 min. Hoppas att det bara är ytligt och läker fort, det fanns ju inget var eller blod så det borde inte vara någon större fara!

Sen när jag skulle stänga av helljuset på moppen när jag åkte hem råkade jag tuta ist och skrämde halvt ihjäl en gående! Tyckte det var ass pinsamt först fast å andra sidan lite roligt hehe!

Nu ska jag byta om till myskläder och tröstäta sista timmarna på denna dagen med chips! :(((



Ge mig USA, värme, semester, och ridturer ut i Ariozonas öken! Fast ridturer blir det nog inga det här året! :/ 
Bara en vecka kvar nu i alla fall, till vackra USA i tre långa härliga veckor! Ska ha det så jäkla gött, äta massa gott, se massa roligt och fota massor!

Den 23 September drar vi hihihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0