Martina - Dröm blev verklighet...?

Jag drömde i natt att jag hade ont i vänstra knät, hoppade på kryckor gjorde jag.
När jag vaknade och klev upp hade jag verkligen ont i knät! Har haft ont hela dagen, gå i trappor är värst...Haha vad tusan kan jag ha gjort!? Måste ju har gjort något i sömnen så jag fick ont och sen drömde om det bara för det.
Jobbigt är det iaf, tur att jag inte ska rida fören på söndag då! Eller ja, om Sunny sköter sig med Malin idag vill säga men det tror jag! :) Hon har varit så snäll och inte gjort nått mer än små bockningar, än så länge.

Funderar på om jag ska beställa detta schabraket! Har varit inne på att skaffa mig ett orange schabrak länge nu, eller ngn annan udda färg för annars har jag bara marinblåa typ! Tror faktiskt det skulle passa Sunnys mörkbruna färg...eller vad tror ni? Behöver tips om detta :P
Fint/snyggt eller fy skam?


Sen är ju frågan om man ska beställa i ponny size eller full? Hon kan ju ha båda men funderar mest på full, HV polo schabraket är ju i full och tycker det ligger lite bättre än ponnyschabraken :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Det orangea va snyggt! hade ett oranget på Muschia och hon passade jättebra i det :) fast hon är ju lite mörkare men ändå :)

2011-09-16 @ 20:18:35
URL: http://muschia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0