Martina - 4 saker ni inte visste!

1. När jag gick i nian red jag fortfarande shettis ;D Alltås i princip varje lektion, Nejla hette hon :) Nej jag var inte förstor heller haha! Snacka om att jag var liiiten då!

2. Jag har aldrig ramlat av vid hoppning tänkte jag skriva men jag blev ju avbockad av Laluna förresten efter ett hinder...Jag har aldrig ramlat av i ett hinder eller ens framför kan jag skriva då :D Men den dagen kommer väl haha :(

3. Min familj har eget hus i Spanien! Med pool och grejer. Det är faktiskt riktigt kul att ha ett eget hus att kunna åka till. Vi har haft det sen jag föddes och brukar åka dit varje år. Jag följde dock inte med i sommras när pappa och hans vänner åkte för orkade inte nu när vi ska till USA i år också ;D

4. Jag har stora problem med att komma ihåg namn på människor! Många kan ju säga att dom är dåliga på det men jag kan verkligen INTE komma ihåg namn även om jag anstränger mig och vill! Måste träffa människor flera gånger för att det ska sätta sig haha x) Fast vissa är lättare att komma ihåg än andra, beror ju på hur stort intryck personerna gör också :)

5. Haha ja jag kom inte på någon bra mer så det fick bara bli fyra saker x)

Kommentarer
Postat av: Gaia

Hi from Italy!

Nice to find your blog =)

please stay in touch on our show jumping blog:

http://www.bloglovin.com/sv/blog/2264704/icona-dei-ronchi

and also on Facebook:

http://www.facebook.com/pages/IDR/133709530041269



Gaia

2011-09-28 @ 12:04:37
URL: http://wwwww.iconadeironchi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0