Julia - Yesterday!

Igår tränade vi på oxrar för det var en som hade önskat det. Inte fel för min del heller, jag har lätt för att rida lite stort på just oxrar. Vi började ganska lågt för att få in avstånd och sånt. Sen höjde vi succesivt och slutade på 1 m ungefär. Var inte någon succékänsla över ridpasset men det gick inte dåligt eller så heller. Fick in lite bättre känsla för avståndsbedömning iallafall, har tappat det lite det senaste. Tyvärr för jag säga, skit irriterande haha!

Iallafall, ska försöka ladda ner något fil redigeringsprogram idag så får ni filmen från igår idag eller imon hihu!

Just nu är det 100 fokus på matteplugg men det är lite jobbigt när man har matteboken på datan, lätt att slinka in på internet då haha! Så nu blir det skärpning, fram med matteboken!
Är någon mer som har sin mattebok på datan? Det är super verkligen, slippa släpa på en bok hela tiden! Plus att det är väldigt mycket mer effektivt när man slipper allt bläddrande! Man kan även nå den från vilken dator som helt så det är bara positivt tycker jag! :D

Har förresten inte varit i stallet idag, blir nog bar att gå bort och ge henne en godnattpuss senare, lillasyster var snäll och fixade allting åt mej idag! :)

klicka på bilden för att se hur dert ser ut! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0