Julia - Totte snäll häst! :D

Min kompis var här förut och red, han som aldrig ridit innan alltså. Totte var jättesnäll verkligen, jag behöve inte leda henne eller någonting och hon lyssnade lika bra på honom som på mej.
Skönt att kunna lite så på henne! Så jag är mer än nöjd med henne! :D

När jag red så hoppade jag även ett par språng för att visa och för att vi filmade lite hihi. Blev ascoola filmer och inte sånna vanliga. Han har nämligen en GoPro, vilket är en väldigt liten (!!!) videokamera med en stooor vidvinkel och som filmar i jättehög hastighet. Fäste den blandannat på bröstet på mej och även under hindret när vi hoppade! :D

Liten kamera va? :D

Totte gick förövrigt ganska bra idag, la inte såndär 100%ig koncentration på henne utan red mer för att visa upp lite typ, men hon var koncentrerad och fokuserad och gjorde det jag bad om. Kändes dock lite som att hon stog imot lite i hoppningen så hoppade inte så många språng. Är nöjd med henne iallafall! :D

Den filmen jag skrev om där ovanför kommer lite senare för dne håller på att laddas upp men sålänge får ni denna söta. Vidvilken på kameran ja ja haha! :D

Kommentarer
Postat av: Andreas

Vilken riktigt cool kille!

2011-09-10 @ 11:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0