Julia - Ridning i regn och blåst

Det både regnade och blåste idag så både jag och Topia såg sådär halvtaggade ut kan jag tänka mej. Hon vände sej runt från regnet när jag skulle hoppa upp och gick med inböjt huvud från regnet.
Men gissa vad! Trots det så gick det jättebra.
Hon var lydig i munnen nästan hela ridpasset, blev lite stark i galoppen efter en stund men det släppte sen i traven igen.
Så superkänsla idag med, tre dressyrpass i rad nu ju. Grymt va? :D
Imorgon blir det hoppträning så då hoppas jag på att få lite fin känsla i hoppningen också. Det brukar vi få på träningar iallafall hihi! :D

Söndagens hoppfilm är förövrigt på g upp till yt så om allt finkar så kommer den om någon timme! :DD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0