Julia - Pluggis

Sitter för första gången på kanske 1-2 år och pluggar på riktigt. Och vetni? Det var faktiskt kul haha! Har av någon konstig anledning på Måns Zelmerlöv - Cara Mia haha! Aldrig gillat den låten men den var bra att plugga till haha!
Hade ett 20-tal mattetal att göra och har iallafall fått gjort hälften nu på 40 min. Duktigt tycker jag, speciellt med tanke på att det är ganska svårt haha!
Nu är jag iallafall färdig för nu, ska ju nämligen hoppträna idag och vi ska åka om drygt en timme så nu ska jag bara byta om, fixa utrustning och packa på allt. Hoppas det går bra idag, vi ska ju tävla nästa helg och måste komma igång lite nu :D

Min pluggplats hihi! Vi har matteboken på datorn, inte bestämt mej för om jag gillar det eller inte. Någon mer som har sina böcker på datorn?

Måla så blir anteckningarna lite roligare hihiih! :D

Kanske eller kanske inte har det regnat idag! Soft anyway att ha två sjöar precis utanför fönstret! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0