Julia - Nu jedrans!

Haha, inte svära på bloggen, right? Jedrans passar bra haha :D

Nejmen nu när Martina imon åker till USA så ska jag försöka hålla igång bloggen själv och jag har faktiskt lite planer. Så jag sparar mej tills imon haha! Ska ta tag i livet alltså haha! :D Ska försöka få in filmerna från igår på datan nu. Kan bli lite problematiskt för pappa filmade med våran filmkamera igår istället för med systemkameran och hade inget minneskort i kameran så jag måste hitta en sladd att föra över med, men det ska jag nog lyckas med hoppas jag haha :D

Lite roligt är även att jag hittade massor av jättegamla filmer på mej och Topia från våran första sommar, första cr, första träningen OSV. Ska försöka klippa ihop något vettigt av det tänkte jag, hon har förändrats VÄLDIGT mycket sen dess haha! :D


saknar sommaren <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0