Julia - Ni får förlåta mej!

Ser att statisktiken skjunkt betydligt nu när Martina har åkt och jag ska verkligen försöka göra mitt bästa för att få upp den igen. När statistiken sjunker blir jag bara ännu mer taggad på att blogga haha!

Tyvärr har jag väldigt mycket på skolfronten redan och sen även en Topia som idag ska klippas färdigt och sen ridas. Därför finns det inte mycket att göra.

Men tänkte att det kanske vore roligt med en "frågestund"? Spelar inte svaren i en videoblogg om det blir mer än 10 frågor! :D
Kom något bara, vadsom helst mellan himmel och jord. Frågor på hästfronten, skol, vardag, vännerfronten! Yes. Svarar på vad ni frågar! :)

Jag igår. Jag var lite för rolig för mina kompisars bästa så gick in och gosade med en katt istället haha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0