Julia - Mina svagheter

Mina svagheter.
Den blir lätt!

Jag har lätt för att bli passiv i min ridning, har svårt för att rida ihop stora hästar. (Topia!!!) Jag har dålig avståndsbedömning i hoppningen, jag ger lätt upp om det blir för jobbigt, tar oftast hårdare i ena tygeln när Topia inte lyssnar.
Jag har svårt för att få hand, skänkel och sits att samverka, jag bryr mej för myckert om vad folk tycker och tänker. Det konstiga är att jag fullkomligt struntar i vad folk tycker i ALLA sammanhang förutom just hur jag rider. Jag vill alltid rida bra, prydligt och med effektiva hjälper. Men det är svårt.

Jag är även dålig på att göra saker jag tycker är tråkiga. Till exempel som alla skolor som Topia bara kan halvbra än. Tycker att det är tråkigt eftersom det är så svårt och har lätt för att ge upp då. 

Sen har vi självklart det med sitsen. Har en ganska dålig sits ibland haha!

Menmen, man är bara människa, right?
 
I'm only human


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0