Julia - Min dag igenom en iphone


Någon fick inspiration av min status haha!

Mina fina vänner skrattade lika mycket som dom alltid gör hihi!

Klassrummet såg ut som vanligt också :D

Mitt skrivhäfte :D

Tränade lite med min rubiks kub! Var längesen nu så under 1 minut var duktig tycker jag!

Pappa hade fått tag på en vagn som vi tyvärr inte ska behålla. Vore awesome att köra in Topia och glida runt i en sån liksom :D

Jag låg och softade lite i höet medans pappa byggde/monterade en trappa :D

Elin hade fina ridhandskar som jag gärna hade snott om dom passade haha :D

Och hennes hjälm hade jag gärna snott med, längtar tills min kommer!

Tottes mat. Bortskämd med lite morötter såklart :D

Och, sist om inte minst, Totte och hennes outfit för idag. Mössan fick hon ha mest för att hon aldrig har det haha :D
Skrittade ut barbacka med Elin i drygt en timme, mysigt, mysigt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0