Julia - Medryttare

Känner redan nu att det blir lite mycket med Topia, skolan och livet samtidigt nu efter typ 1 månad bara så kan tänka mej hur det blir senare. Därför pratade jag och pappa lite om att se oss om efter en medryttare som skulle kunna hjälpa mej 2-3 gånger i veckan. Mitt och Topias schema ser ju ungefär ut så att vi hoppar 1 dag, rider dressyr 3-4 dagar, ut 1-2 dagar och vila 1 dag. Vore ju super om någon duktig, gärna lite äldre ryttare ville rida henne 1-2 dressyr och 1 ut i veckan!

Skulle nog allra helst se att ryttaren var äldre än mej, väldigt lugn, nogrann och positiv. Plus vore ju att ha någon som kunde hjälpa mej att skola henne lite också, någon som alltså rider bättre än mej! Vet inte om det är svårt att hitta duktiga ryttare som vill rida några gånger i veckan sådär och som samtidigt är trevliga och pålitliga.

Ska jag lämna min lilla pärla i någon annans händer så ska det vara en som jag litar på!

Enligt mej så borde Topia vara en ganska tilltalande häst om man bara läser text om henne, hon är ju ung, pigg och positiv, relativt skolad och en häst man har roligt med eftersom hon aldrig är sej lik från en dag till en annan!
Om Du letade medryttarhäst och bodde nära, skulle Topia vara ett altenativ då?

Jagmenar, sötare häst man man ju leta efter!

Kommentarer
Postat av: Bella !Landslagsryttare

Frågestund i bloggen,

kolla in och fråga på! ;)

2011-09-23 @ 11:58:44
URL: http://bellat.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0