Julia - Markarbete!

Efter att ha rakat färdigt Topia så fick hon leka lite med bommar! Jag och Evelina byggde upp studs och småhinder idag i paddocken. Det var längesen nu! Topia var väldigt pigg och helt ur fokus, fick ingen kontakt med henne alls i början. För att hon skulle lugna ner sej så red jag bara i trav sen och då blev hon mycket lugnare.

Var inte alls nöjd med min egen ridning för jag tycker att jag var alldeles för obeslutsam och ryckig i min ridning vilket gjorde henne lite ur fokus. Måste verkligen jobba med det!
Något som var bra iallafall var att det kom på film så jag vet exakt vad jag ska förbättra tills nästa gång, super detdär med att filma va? :D

Har fått hjälp av min kompis Felix idag så har han laddat Adobe Premiere Pro CS5 så att jag kan redigera filmerna igen, äntligen! :D
Så på typ torsdag när jag har haft mina prov och inlämmningar så ska jag sätta fart med redigerandet! SUPER VA :D
Och tack igen Felix, tror nog du läser detta hihi! :D

Nu väntar sängen, goooodnatt! :D

nu fattas bara Photoshop så är mitt liv komplett heheheheh :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0