Julia - LÄNGTAAAAR!

Fattar ji hur mycekt jag längtar tills jag får min nya hjälm, Chales Owen Ayr 8 Leatherlook. Ville ha den i marin med guldig mittdel och var därför tvungen att specialbeställa så väntetiden är 6-8 veckor. Får den typ inte förän om en månad tidigast. Längtar ihjäl mej, speciellt när jag såg så många ha den (fast inte i blå-guld såklart, ingen som har det typ hih) igår och idag på tävlingarna. Ååååh. GE MEJ NU!
Hatar min nyvarande hjäm för den är så äcklig och ful haha. Har blivit väldigt solblekt och känns allmänt äcklig numera. Har ju haft den i typ 3-4 år så det är kanske inte så konstigt! Efter lite snabb och avrundad räkning nu så kan man kanske säga att jag använt den i 1200 timmar = 50 dygn = 7 veckor = Nästan två månader! Tänk att ha på sej samma strumpor så länge, vore inte jättefräsch ju!:D

Ska även fixa en guldig eller brun krage till min kavaj, kommer bli så snyggt hihi! :D

VS

Min kärlek, kom nuuuu! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0