Julia - Jobbajobba!

TÄnkte rida lite dressyr i paddocken idag även om det kändes väldigt iiinte lockande. Det går ganska dåligt på dressyrfronten sen några gånger tillbaka och jag blir typ knäckt av det direkt. Det gick riktigt dåligt i början av passet och jag tänkte nästan ge upp! Det kändes helt hopplöst.

Då tog jag mej i kragen och bestämde mej, "Jag ska fortsätta och det SKA gå bra. Jag håller på tills det går bra!" Jag peppade mej själv jättemycket med att jag faktiskt kan detta och vet ni? Tillslut så släppte det lite! Kändes inte alls fel faktiskt!

Tanken var att min lillasyster skulle fota lite idag när jag red men eftersom all fokus på dagens ridpass låg på annat än form osv så kändes det inte som att det skulle bli så fina bilder så vi sparade det tills en annan gång.

Lite outfit bilder togs det iallafall så de kommer här! :D



nu ska jag till en kompis och träffa några, vi hörs imon! PUSSSEEEN! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0