Julia - intensiv vecka!

Känns som att denna veckan har varit lite väl intensiv, har varit mycket plugg och lite sömn! Sov inte mycket i som var helgen heller så ligger nog lite efter på den punkten, dessutom har jag någon dryg förkylning på gång! Blääää!

Är självklart trots det taggad på fredag och sen helgen! Imon börjar jag 13.20 och ska orgientera i nån timme. Sen hem och göra mej iordning för fest med alla som går natur i min skola, de har fixat stor lokal å allt, ska bli superkul! Det är typ det enda alla pratat om i en vecka så ja hihi!
Sen om jag orkar så åker jag med Frida och Evelina på tävling på lördagsmorgonen (extremt troligt att jag inte orkar dock haha) sen på söndag blir det tävling för min del, är så taggad att det inte är sant! :DDDD

Men för att komma till helgen måste jag först skriva ett arbete på max 4 sidor, demokrati, suuuuuperkul! Aja, det går fort! Har inget annat att göra idag annars för Totte ska vila, och imon rider jag innan skolan tänkte jag med. Super duper! Astrött men taggad på livet! Mår verkligen så bra nu, älskar min nya klass och det är superkul i skolan, att råplugga är nog min sak trots allt haha!

Jag idag hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0