Julia - hoppning!!! :DD

Idag står det hoppning på schemat för Topia och mej! :D
Ska bli jättekul att se om hon fortfarande är lydig och fin när det kommer fram hinder! :D Det var jättelängesen vi hoppade nu, måste varit den 16 augusti när vi tävlade sist och det var säkert 2-3 veckor till sen jag hoppade hemma själv. Så jag sitter och funderar lite på vad jag ska ställa fram för något, jag tycker att studs och sånt är så oootroligt tråkigt men det kan ju vara bra kanske.. Eller en lite lägre bana med massor av svängar så att hon måste lyssna mycket på skänklarna när jag svänger... Svårt val. Hoppning betyder förresten att det kommer fotas och filmas så bered er på det hihi! :D

Här är lite bilder och film från när jag hoppade hemma själv sist.



Måste säga att jag hatar när jag hon i sista sekund lägger in ett till galoppsprång och hoppar 170 istället för 110. Blir så lätt så när hon blir lite starkare så lägger hon inte all fokus på att titta på hindret. Finns inte en chans att man kan följa med balanserat när det blir så haha :(



Den dagens bästa språng, kommer fortfarande ihåg hur underbart det kändes hihi! :D

Efter att ha kollat på filmen har jag nu kommit på vad jag ska hoppa hihi! Ungefär som den lilla banan jag hoppade i mitten av filmen men mycket tajtare svängar. Blir brabra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0