Julia - Gårdagens i-landsproblem!

Igår hade jag ett stort i-landsproblem haha! Vi har Tre som abonnemang både på mobilen och internet så var helt avskurna från omvärlden! Som en del säkert vet så hade Tre strömavbrott eller något igår så många (alla?) som har Tre kunde varken ringa, smsa eller komma ut på nätet igår!
Det var lite synd att det var just igår det inte funkade för igår skulle det kommit en kanske bliviande medryttare kommit och tittat på Topia men det gick ju itne när hon inte fick tag på oss :( Lät super med henne annars, hon var 25-30 år och har tävlar "höga klasser". Vet dock inte i vilken gren haha men endå. Hennes häst hade iallafall blivit avlivad för något år sendan och sen dess har hon varit hästlös.

Hoppas på det bästa, vore ju super om det skulle funka iallafall! :D

Sitter nu vid matbordet och kastar i mej lite mat samtidigt som jag pluggar och så bloggar jag samtidigt haha! Slå det! Om en halvtimme måste jag gå bort till stallet för att göra iordning där, kl 5 åker vi på hoppträning! :D TAGGA :D

Kom just på att jag måste raka Topia litegrann med, har itne gjort färdigt det allra sista än haha! Typiskt mej att spara det till sista sekunden, vill ju inte komma med en fult rakad häst till träningen haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0