Julia - GAAAH

Haha asså just nu känner jag för att kasta datan rätt in väggen och hoppa och stampa på den ungefär. Sitter och försöker redigera film efter att i typ 2 timmar letat musik och ljud till den. Har superplaner i huvudet men programmet vill bara inte sammarbeta. Man kan göra allt osv men det går bara inte att spela upp och titta hur det blir. Och om man inte kan göra det så är det ganska omöjligt ju. Så tänkte att jag skulle spara varenda del av filmen och sen sätta ihop den men då tog det ca 20-30 minuter att spara en 10 sek lång film. Så ja, just nu är jag lite frustrerad!

Här kommer lite bilder ur filmen iaf. Var ganska mörkt ute även om det var mitt på dagen så filmerna är verkligen superdålig kvalité. Men jajaaaa :/




Denna hästen är stundtals ett litet monster men när hon inte är det, då är hon det underbaraste som finns.
Jag vet inte ens hur jag ska beskriva hur underbart det är att få sitta på hennes rygg då.

Den enda gången vi backar, det är när vi tar sats.
Tillsammans är vi starka.

loveu. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0