Julia - Fynda!

Har fyndat bra idag! Letade efter ett Kingslandtäcke jag jag spanat in men så fanns det självklart inte i rätt storlek, sen såg jag ett pessoatäcke men det fanns inte heller. Hittade iallafall ett marinblått fleecetäcke som var super med blankett tyg vid bog och manke för att förhindra skav och ruggig päls, sen även en mörkblå mössa (till Totte) med en blå och en grön passpoal men jag tänkte sprätta bort den gröna så att den blir helblå, har letat efter en sån så det var super!

Har även fått lämnat skären på slipning och sen gjorde jag en modig sak också! Jag har alltid jättesvårt för att ringa och prata med vuxna men idag så ringde jag och beställde nya skär, var så stolt över mej själv haha! :D

Före:

Efter:

Täcket får ni se sen, :D
KRAM :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0