Julia - För höga krav

Hoppningen igår gick som sagt inte så bra. Jag har väldigt svårt för att hitta på övningar som har rätt svårighetsgrad. Det får knte vara för lätt men inte heller för svårt. Satte upp lite som jag trodde skulle gö men det gick bara om jag höll henne hårt i munnen för att bromsa och svänga typ. Vill inte lägga det så svårt att det behövs för det ridsättet håller ju inte när hinderna blir högre. Så jag lättade svårighetsgraden lite men då blev det nästan för lätt. Hoppade en bana sen och avslutade med att rulla på en oxer som låg på 90 i slutet. Tog 3-4 gånger innan jag var nöjd så då tog jag det bara en gång extra och avslutade sen. Vi var nog lite ringrostiga så jag borde inte haft så höga förväntningar, jag har alltid för höga förväntningar, det är nog min största svaghet tror jag!




Filmen får komma imorgon, måste plugga nu och är som vanligt helt slut efter en stenhård dag i skolan och sen 4 timmar i stallet.
Får se hur länge jag orkar med skola, häst, plugg och blogg haha! Vi har en plan för att underlätta en del och det är inte bloggen så ni kanske kan gissa vad. Mer om det om det blir aktuellt haha! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0