Julia - Duschaa!

Idag står det dusch på schemat för Topia! Inte bara en 5-minutersdusch som hon brukar få när vi ska tävla bara för att få bort den värsta dammen och få lite glans, utan idag blir det på djupet så att hon blir riktigt ren och fin!

Ni vet väl att man sparar mycket mer på skären på rakapparaten om dom är helt rena?

Tänkte att jag rider först, sen tvättar och kanske börjar med benen direkt så är det gjort. Dom brukar ju vara det som blir smutsigt först nu när vintern är på G. Sen tar jag resten av henne imonbitti. Rider även litegrann ikväll i paddocken och ser hur hon känns. Funderar på att göra någon förändring med bett bara för att men har inte bestämt mej för vad, men det märker vi!

Kanske även ska klippa hjärtat på rumpan? Det lär ju ta ett tag och jag kommer få träna en del tror jag haha! När jag skulle klippa Miras hjärta på rumpan så gjorde jag typ 10 försök på andra ställen på kroppen innan jag gjorde det på rumpan, allt för att vara vältränad och fått in känslan för det. Nu blir det ju br mycket pilligare eftersom det ska vara så litet haha! :D
MENMEN, det skaaa gå! Annars får hon det någon annanstans! :D

Min gamla ponny med hjärta på rumpen! :D

Kommentarer
Postat av: Jonna

söt bild :)

2011-09-23 @ 15:42:52
URL: http://tanneryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0