Julia - Duktig Totte!

Enda sen jag fick Topia så har hennes vikt oroat mej ständigt. Hon brukar aldrig äta speciellt mycket och vissa dagar så äter hon ingen frukost alls. Hon gick inte upp någonting ens under sommaren när hon gick på bete! Men idag vet ni, sen igår kl 20.30 ungefär tills nu så har hon smaskat i sej TIO kilo hö! Fick chocken när jag såg det haha! Kändes som att en sten släppte från mitt hjärta för jag hatar när man ser revben och höftbenen å de :( Hoppas att få slippa det snart! :D Anyway, just nu sitter jag i bilen med en katt i knät, hon ska nämligen steleriseras idag! Efter det blir jag körd till skolan för att ha kemi från kl 9-15 haha! :D hörs sen hihi! :D

Kommentarer
Postat av: Bert

Vad har du gjort med mina kattungar!? :(

2011-09-14 @ 16:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0