Julia - Duktig häst. :D

Det var så himla mysigt att rida ut i dimman förut, man såg ca 50 meter framför sej och det kändes som att man var helt ensam i hela världen. Topia skötte sej över förväntan också, enda gången hon bråkade var på en väg hon är "rädd" för men det gick över. Så jag var riktigt glad när jag skrittade hemåt sen hihi! :D

Har suttit och pluggat en stund nu och ska åka till bussen om 20 minuter, börjar vid 1 idag, sån lyx! Vi har orienteringsdag och smart som jag är åker jag in till skolan med gympakläderna redan på. Så fiffigt haha! Nejmen ja. Ska fixa det allra sista nu och sen åker jag. Här har ni dagens outfit haha. Supersnygg och självklart rosa hihi! :D

Kom på att man inte ser min knallrosa tröja.. men aja. Inbilla er det :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0