Julia - Då var det gjort!

Lagt ut annons på Topia nu. Hon ska självklart inte säljas utan hon vill bara ha en medryttare.

5-årigt sto
Jag söker efter en medryttare till min häst eftersom jag känner att jag inte riktigt hinner med henne så mycket som jag önskar nu när skolan dragit igång igen. Hon är 5 år, runt 170 cm hög och snäll och okomplicerad i all hantering, en väldigt trevlig och personlig häst att handskas med. Hon är relativt lättriden men inte helt utbildad så hon behöver en ryttare som vet vad den gör. Hon är utbildad LB/LB och tävlas upp till 110 i hoppning. Jag behöver hjälp två gånger i veckan och då främst i dressyren men även lite hoppning och ute i skogen om du vill det. Hon tränas och tävlas regelbundet i hoppning så vi ser helst att du vill rida henne ordentligt och hjälpa mig att utbilda henne vidare. Hon står uppstallad i vårt egna lilla stall med paddock och bra ridvägar. Nummer till ryttare: 0760395058 Nummer till förälder: 0736003868 Ring helst efter 16.00 eller svara via mejl.
Pris:
Kontaktperson: Julia Zakrisson, Fjärås
Tel: 0736003868 Fax:
Epost: [email protected]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0