Martina - Svar på kommentar

Postat av: Elin
Tanken har inte slagit dig att det är nått fel på den? Tycker det låter konstigt att dom vill låna ut en ponny som tävlar MSV till någon som inte ens kan fortsätta tävla den. Eller?
Bara en fundering sådär

Svar: Jo den tanken slog mig. Men efter att vi pratat i telefon så är jag helt säker på att det inte är något fel på honom :) Jag är inte den enda dom mejlat till och frågat om man vill komma och provrida lix! Men jag är en av dem som verkar intressant nog ;)

Kommentarer
Postat av: elin

Kommer med ett litet tips här. Besiktiga hästen innan du tar hem den :) Det gjorde jag när jag tog hem min foderponny!

2011-10-19 @ 21:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0