Martina - Stallet senare

Ska ut sen till lilla Fuzzi och ta hand om henne :) Det regnar ute så jag väntar tills ridhuset blir ledigt känner jag...gillar inte att rida i regn, man blir så blöt då haha! 

Det är fem stycken till som hört av sig till mig idag och vill låna ut sin ponny. Riktigt roligt, men man kan ju inte bestämma så mycket med alla utan mer avvakta bara.
Vill ju gärna provrida de jag tycker verkar mest intressanta först :P 
En känner jag mig extra pirrig för just nu, hade varit grymt om jag och den ponnyn passade ihop. Men jag är nervös för att han kommer att vara för stark för mig i hoppningen, det är trots allt en ponny som tävlar på MSV nivå! 

Jag tyckte det var jätte konstigt att dom hörde av sig till mig. Förklarade för henne att jag inte tävlat nått och hoppat som högst 110cm. Men är just nu väldigt ringrostig i hoppningen och anser inte mig själv som särskilt duktig på det sättet. Tänkte om dom missuppfattat nått lix annars vill man väl inte att en MSV ponny ska vara hos någon som inte ens kan tävla den...men hon tyckte jag verkade passa perfekt och sa bara att jag kommer lära mig massor av denna ponny och just nu körde dom bara markarbete i stort sett för att han ska lära sig och slappna av mer. Han skulle inte vara stark heller bara pigg, men när man kollar på youtube ser han allt lite halvgalen ut haha :P
Hon ville absolut att jag skulle komma och provrida och se vad jag tyckte så vi ska bara höras om tid. Måste kolla när jag kan låna bil först! Värsta skoj ju att få en sånhär chans att prova rida en grymt bra ponny! Dock är det en till som ska provrida på fredag...bara hoppas vi inte tycker om honom båda två ;)


En oerhört snygg bild på Fuzzi ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

Tanken har inte slagit dig att det är nått fel på den? Tycker det låter konstigt att dom vill låna ut en ponny som tävlar MSV till någon som inte ens kan fortsätta tävla den. Eller?

Bara en fundering sådär ;)

2011-10-19 @ 16:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0