Martina - Snart helg

Härligt att det äntligen är fredag, inte fel med tacobuffé till lunchen heller som faktiskt bara är om ca 10 min! Helgen ser ut att bli riktigt trevlig den också! Börjar redan ikväll med stallfest hos Ellen, då träffas vi alla utanför stallets väggar ;) Blir dock en lugn kväll för min del och kommer inte följa med ut, måste vara pigg imorgon för på förmiddagen ska jag provrida ett 5-årigt d-ponnysto :D
Ponnyn verkade lite..annorlunda haha!? Nej men jag vet knappt något om den så svårt att förklara men den kommer bara överens med ett fåtal ryttare. Inte elak men står och bara vägrar göra någonting om hon inte gillar den som sitter på så vi får se hur det går :P Hon är framavlad som hopphäst och är duktig på det, även fått lovord i dressyren så det låter ju rätt bra i övrigt :)

Ska även ringa en till när jag kommer hem så kanske det kan bli en provridning på söndag också. Jag har seriöst fått över 15 svar, alla är dock inte av intresse men klart fler svar än jag hade väntat mig!

Hoppas ni får en bra fredag kväll, vet inte om jag hinner uppdatera mer idag :) Annars har jag planer på inlägg som dyker upp i helgen!
Bland annat lite roliga ansiktsuttryck och ridbilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0