Martina - Ramlar av Laluna

Om ni kommer ihåg så nämnde jag i mina "4 saker ni inte visste" att jag trillat av Laluna efter ett hinder! Det kom med på film och ni ska här få se det x) Så failat bara, ser väldigt extremt ut ;)

Det var sista lektionen på höstterminen så vi hade fått välja själva gemensamt i gruppen vad vi ville göra. Det blev barbacka höjdhoppning. Skit kul var det :D Hoppade faktiskt 1m första gången på Laluna då och det kändes så himla bra att hon äntligen vågade hoppa den höjden utan att stoppa, och det är sista språnget innan jag ramlar av haha!
Såg nu också att detta är 2009, redan två år sedan :o 



Saknar att hoppa med min Laluna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0