Martina - Över 1000 bilder från USA

Men ni kan vara lugna, jag ska inte ens visa er hälften av dem ;) Om ni nu inte skulle vilja det haha!?
Jag ville då inte hem riktigt än, kändes inte alls lockande när man gick runt där i shorts och visste att det nu endast kommer bli kallt och äckelpäckligt :(
Sen kommer jag aldrig somna ikväll heller eftersom det egentligen är dag nu lix...vill inte ens föreställa mig hur det kommer bli att jobba på måndag :O

Jag kommer börja visa några bilder i morgon i alla fall, har nog flertalet som ni kan tycka är intressanta även om det inte är hästar! Tills dess får ni denna bilden på lilla björnbebisen som jag försökte vissa er för typ två veckor sedan :P



Hur söt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0