Martina - My life

Jag ska ha en hestiiis och en söt liten bil, jag ska byta jobb och bli anställd på Game Stop, jag ska även köpa en segway och bli kändis i Skövde, jag ska bo i en egen söt lägenhet, jag ska tsm med Julia få sveriges största hästblogg och bli miljonär like Foki! 

Yeay, my life is going to be so much fun! :')


Antilop Canyon! Och jag måste bara få säga en sak, Svenskar äääär så tråkiga...När man är i USA i tre veckor så börjar man efter ett tag bli rätt nice och trevlig själv. Jag menar där är det inga konstigheter att man säger God morning till alla man möter i hotellkorridorerna! Man ser folk dagligen som aldrig setts förut bara börja prata med varandra som att de vore bästa vänner. Och det sker inte att folk ser ned på någon annan som sticker ut med en udda emo stil tex. Folk pratar med den människan i alla fall. 
Jag trodde jag skulle dö när man hade kommit från flygplatsen skit trött och satt sig på tåget och får värsta fjortis gänget framför sig. Man ville bara sjunka genom golvet och tynas bort av pinsamhet att vara Svensk i det läget. Ni måste förstå vilka starka kontraster det blir från att ha umgåtts med roliga och ärliga amerikaner till att få lyssna på pipiga unga svenska tjejer där skitsnack står högst i fokus och där man "smygfotade" (hur löjligt som helst) några emo barn som satt på andra sidan gången.
Sverige är pinsamt när det gäller våra sociala problem....vi kan inte bete oss för fem öre!

Jag var bara tvungen att få ur mig detta innan jag lägger mig! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0