Martina - Kvällsfodring soooooon

Eller nej men om en halvtimma ska jag åka och fodra ;) Är riktigt sugen på att beställa hem en hästgrej, schabrak helst, men har ingen häst än! Dagens ilandsproblem haha!?

Jag har börjat lite med filmerna från USA också, men det är ganska rörigt! Över 200 filmsnuttar :O Mycket att titta igenom innan jag kan påbörja lilla projektet!

Och en sista ovärd sak, jag blir så irriterad på vintern. Bara mörker och kyla, hur kul!? När ska jag tex. få tid till att prova mitt fisheye objektiv ordentligt? :( Alltid mörkt när man kommer hem............TRÅKIGT!



I helgen ska jag provrida en ponny + att jag ska ringa och boka provridning på Fly igen ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0