Martina - Jag lever hehe

Mitt internett har varit knas så har inte kunnat uppdatera! Men nu så tycks det funka :)
Igår hade vi stallmöte som tog närmare två timmar. Ja det tar tid när alla ska prata i munnen på varandra...men jag måste säga att jag trivs bara bättre och bättre i privatstallet, även om flera har mer hatkärlek till varandra än något annat ;) Jag kommer överens med alla än så länge iaf (Y)

Kerstin skulle kolla med en som hade några ponnysar också om hon vill låna ut någon, och sen har Elin en före detta tävlingsponny som lät väldigt intressant, sen ringde en tjej igår som hade en stickelhårig (<3) c-ponny på 4år + att jag ska provrida två stycken d-ponnysar på söndag! Puh, mycket på gång och jag kommer bli väldigt besviken om jag inte hittar någon häst snart! Dock är jag kräsen vilket jag inte gillar själv..................men tror jag kommer hitta mig en trevlig häst tillslut :)


Jag och Astrid :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0