Martina - Dags för lite shopping kanske!?

Något som jag verkligen är i behov utav är ett par thermoleggings ifrån Hööks. Är man frusen av sig så är man ;) Ska beställas inom närmsta dagarna :)



Jag vill även ha en väst, har letat hur länge som helst! Ångrar att jag inte köpte när Gina Tricot hade ett par snygga västar som hade kunnat passa i stallet. Vill gärna inte köpa någon allt för dyr och ett krav är att den ska vara utan luva, eller att den ska vara avtagbar. Tyvärr är det nästan bara de i dyrare prisklass som gäller då västarna tappar passformen helt annars!
Har kikat på denna västen ett tag men den är ganska dyr...jag kör hellre budget och mer för pengarna än lyx och bara en sak! Om inte kvalitén är allt för dålig på budget sakerna då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0