Julia - Woops.

Igår red jag för första gången på ett tag dressyr ordentligt. Rättaqre sagt började jag ordentligt och var sen tvungen att avsluta pågrund av dålig planering från min sida. Jag hade en lite tajt tidsplan igår och det är det värsta som finns när man rider för jag vill inte avsluta innan det gått bra ett tag liksom.

Hon var riktigt pigg igår och verkligen inte på ett positivt sätt då hon mest sprang och blev stark. Idag har jag därför planerat in ett ordentligt dressyrpass där jag håller på tills hon är helt hundra fin. Jag har lätt för att ge upp när vi kommit halvvägs för jag brukar vara helt slut när vi kommit så långt haha!

Idag blir det andra grejer och förhoppningsvis så lugnar Topia ner sej och inte går i luften så fort jag lägger till skänkeln när hon fått jobba ur sej sin energi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0