Julia - Vilar

Idag tog jag en vilodag från hästarna, eller tidningen iallafall. Det förtjänade jag tycker jag, gör aldrig det annars.

Kan dra min dag lite snabbt så får ni läsa om ni vill.

Började första lektionen med spanska steg 3. Hoppade på fen kursen i tisdags och fick då höra att jag slapp göra provet som dom skulle ha idag. Men när jag kom till lektionen sa läraren att jag fick göra det endå, jippiie! Inte läst spanska på 1,5 år och sätta igång direkt med prov! :') Trots att jag inte trodde att jag kunde något alls så gick det jättebra, skönt det iallafall.

Nästsista lektionen hade vi även då prov, fast i biologi. Jag är inte en sån som pluggar speciellt mycket så hade inte gjort det men det gick verkligen super! Kunde allt hihi! Glädje!

Medans de andra i klassen skrev klart provet (dom var sega hihi) så gick jag och mötte en kompis och sen mötte vi upp hennes kille och hans kompis så ja. Gick vi runt lite och sen var jag tvungen att gå tillbaka till skolan för att ha sista lektionen, idrott och innebandy! Jag gillar faktiskt innebandy och är ganska bra på det för jag spelade det i typ 6 år. Så ägde lite dååå (krydd hehe)

Sen mötte jag mina kompisar igen så drog vi in till Gbg med tåget. Hamnade tillslut efter lite promenad på Max (nivet hamburgare haha) och köpte var sin milkshake. Gotta love Max Milkshakes, TRY THEM! <333
Fick även en ny loverboy på Max haha! Han satt och verkligen glodde, helt odiskret, och log när jag tittade på honom.... Sen när han skulle gå så tittade han en sista gång så vinkade jag och log typ asstort så blev han typ helt glad och log ännu större. Haha sött!

Sitter på bussen nu och det blåster som fan och ÖSregnar, trevligt att köra hem moppen i detta vädret när man bara har tygjacka.......

Aja, ska av snart och tar stallet direkt efter det tror jag hihi.

OXOX

Random bild från förut, gotta love min humor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0