Julia - Studiedag!

Duktig som jag är så gick jag upp tidigt idag även om vi har studiedag. Jag har massa plugg så det blir verkligen att sätta igång nu. Hade planerat en lång uteritt med Totte men det funkar ju inte nu när hon hostar. Istället sitter jag hör och skrivet ut delar av min fysikbok för att plugga det idag. Vi har både våran fysikbok och mattebok på datan och ibland är det skönt att ha de i pappersform så man kan markera det som är bra att veta osv.

Nu ska jag gosa ner mej i soffan med en kopp te och sätta igång. Vi hörs!

Jag antar att de flesta inte tycker att det är en sån jättestor grej med hostningen men jag är jätteorolig för Topia, det gjorde så ont i mej när hennes andning blev helt ansträngd igår innan hon hostade och så. Måste bli bra! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0