Julia - Hästhoppningn på tv!

Tittade på världscupen i hoppning på TV när jag kom hem från skolan förut. Älskade verkligen det när jag var liten Men har inte tittat så mycket på det det senaste. Så idag när jag satt och studsade i soffan medans svenskarna hoppade så kände jag mej nästan som liten igen. Hejjade inte bara på svenskarna utan även på några av Topias släktingar som var med!

Det var 14 hästar vidare till omhoppningen och två stycken av dem var efter Topias farfar! Jag kommer inte riktigt ihåg vad de hette eller vad ryttarna hette men ja. Lite roligt att se Topias farbröder/fastar på TV :D

Förövrigt så var även Rolf-Göran Bengtsson och Angelica Augustsson med till omhoppningen men tyvärr rev Roffe ett och Angelicas tid räckte bara till en sjätteplats. Synd att Roffe rev för han hade den bästa tiden av dem alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0