Julia - Photoshop

Jag vet inte om jag har berättat detta men förra året gick jag media på gymnasiet men så bytte jag skola och linje nu iår av flera orsaker.

Förra året fick vi grymma datorer fullproppade med ännu grymmare program. Vi hade de bästa film, foto och musikbehandlingsprogrammen som finns. Filmredigeringsprogrammet var till exempel det som 60% av alla filmer som spelas in nu redigeras i. TV4 redigerar även i det!

När jag bytte skola så fick jag tyvärr inte köpa ut datorn och blev av med alla dessa awesome program och har inte än fixat photoshop ens. Jag älskar verkligen att hålla på i PS. Och jag är om jag får säga det själv rätt bra på det (hade MVG i det såklart hehe) så jag har verkligen saknat det!

Imon ska jag ta tag i livet och ladda ner det. Det är det första jag ska göra imonbitti. Sen kanske jag och Martina fixar en ny design, vem vet? Har en del grymma planer i huvudet iallafall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0