Julia - Mitt hjärta blöder

Åååhåhåh....
Gick bort till stallet för att titta till lilla Totte och så möttes jag av en gnäggande häst som kom travande mot mej. På sej hade hon en ny grimma som mamma köpt igår som hon verkligen drunknade i. Så himla söt! Det var bara full på den och hon är ju liksom 170 hög så den borde passat men jaja. Det funkar.

När hon kom fram så stoppade hon mulen i min mage och jag kliade henne lite i pannan. Sen fick hon världens hostattack...

Min lilla gosetose. :( <3

 

 


Kommentarer
Postat av: FRIDA ELMLUND - en hästmänniskas vardag

SV; Oj, tack så mycket! :D

Har du några speciella önskemål är det bara att hojta till ^^,

2011-10-20 @ 17:23:34
URL: http://fridaelmlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0