Julia - Medryttare

Jag har gått igenom hela Hästnet på jakt efter passande medryttare till Topia och även lagt ut nya annonser på både Blocket och Hästnet. Jag har även mejlat en del som skulle kunna passa och nu väntar jag bara på napp. Vi har ju även en annan som är intresserad men hon hinner inte just nu pga flytt och har inte hört av sej så vill inte lägga allt för mycket hopp på henne. 

Känner att jag behöver någon nu haha. Jag har så mycket med skola, häst och ett liv utanför det att jag måste priotera bort saker som jag egentligen inte få prioritera bort för att hinna med allt.  
 
La ut denna bilden, kanske inte antas som så seriöst, jag vet inte?
Men hon är iallafall sjukt söt på den och man ser den lilla glimten av bus som alltid finns i hennes ögon hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0