Julia - Lite mycket

Jag har liiiite mycket med skolbytet nu. Det är till 99% igenom iallafall och imon får jag ett helt säkert besked. Det känns jättebra såklart men det är klart att det är lite jobbigt att lämna min gamla klass och alla kompisar där.

Idag släppte jag Topia i paddocken och lät henne busa på lite. Hon hostade inte en endaste gång och hon sprang endå riktigt ordentligt så det är på rätt väg! Jag hoppas att vi slipper åka till vetrinären och allt med antibiotika och sånt som hon skulle åka på då. Bättre om det löser sej av sej själv liksom :D

Sitter iallafall med en ny design nu, får inte ps förän efter lovet (som är nästa vecka) men vi får försöka få fixat allt annat tills dess hihih! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0